Trumpai apie Merisoft

Mūsų devizas:

Naujos idėjos Jūsų verslui augti

Aptarnavimas

Sukurta technologija leidžia automatiškai iš vartotojų surinkti klaidas ir jas išsiųsti į serverį. Visiškas automatizuotas klaidų šalinimas nesukelia jokių problemų vartotojams, dėl ko galėtų nefunkcionuoti aplikacijos.

Techninė pagalba teikiama:

Telefonu

Elektroniniu paštu

Atvykimas pas klientą

Remote desktop

Sisteminių problemų šalinimas 4 val.
 

         Kitų problemų šalinimas 24 val.

 

Ekspertų žinios ir neeilinis klientų aptarnavimas yra mūsų tikslas. Svarbiausia ne greičiausias atsakymas, bet išsamiausias atsakymas, todėl būkite kantrūs, mums kiekvienas klientas svarbus!

 

 

 

 

Mus rekomenduoja:

  • "Merisoft - protinga kainodara, lankstumas, produktų vystymas, greitas aptarnavimas ir pasiekiamas palaikymas".
    Jano Järvelaid

    Jano Järvelaid

    As "Kalev"
    IT specialistas

  • "Kompanija, kuri visada padaro laiku ir nesako "Ne".
    Marius Dromantas

    Marius Dromantas

    AB "Žemaitijos pienas"
    Logistikos direktorius

  • "Kai atėjau pirmąją dieną 2002m. į darbą "Vičiūnai group", Aivar Merisalu jau buvo čia. Ilgalaikis bendradarbiavimas tęsiasi iki šiol. "Merisoft - viskas tiesiog veikia".
    Urmas Karnö

    Urmas Karnö

    OÜ "VIČIUNAI BALTIC"
    Valdybos narys

  • "Merisoft" - nėra problemų, kurioms nebūtų sprendimo".
    Merle Peters

    Merle Peters

    AS "Paletti Eesti"
    Pardavimų direktorė